Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Festival Layang-layang
20 February 2011 | 07:49 | 0 comments
Aktiviti Siang hari ,

Eh eh , Harini 19feb Pegi Festival layang-layang . Niat taknak pergi . tapi takpelah . pergi jelah *macam India punye berbual . Eh eh , saya ada snap 1 gambar lahh . tapi macam nampak tak nampak kot . yelah . zoom jee meh . 

Haa , nampak takk ?

Haa , nak tahu dengan siapakah saya pergi .?

--> Makcik saya dan dua orang rakanye serta adik saya .<--

Nak tahu kami buat ape ? 
Aha , snap snap picture boleh ? eh tapi best lahh . Mereka niyh gila camera semuanya :D
Eh eh , yang paling best kan , tiba-2 jee ade orang ajak Photoshoot . budak-2 yee smart bro ! fuh , aku cerita yang tuh jelahh . yang selanjutnya rahsia lahh okay?

Haa , sambong balik , nak tengok gmbar kami yg tadi ? Sudi ke ? aww . 
 Haa , nilah . tapi satu je taw . yang lain nanti i upload at facebook ye you . <3 .



Older Post | Newer Post