Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




:)
01 February 2011 | 02:26 | 0 comments
Fine ! sumpah okay . bila tarikh tarikh dan hari hari yang saya tunggu nak tiba niy ? dah tak sabar nak jumpa awak baby . aww , miss awak Gile vavi Ohh ! sebulan dahh sygg tak jumpe . eh awekawek diluar tuh ? mesti penah rase kan macam niyh ? Boleh gileee tak ? Ehe , baby , baby , tak sabar nak pegi tempat yang awak kata romantic tuh . * syiera dah  mula dah . Eh eh , tapi betul taw . aww , senyum sendiri . Saya kalau rindu awak , macam niyh lahh saya buat .

1 . search blogger.com

2. letak email

3. password 

4. sign in

5. click new post

6. dan luahkan semua pasal awak ;)

Muhd Shahid , Luahkan semua pasal awak , panjang nyee bejuta-juta perkataan pon takpe . yee , yang penting saya bahgia . korang tak suka ? alaa , korang punya pasal lah .taknak amek port lahh . Updated untuk sajewk-2 . untuk curahan diri sendiri . nak bace atau sudah baca . terima kasih saya ucapkan . yang nak meleweh kat sini , takpayah bikin semak disini yee ? Click button ' X ' sudah yee .

Eh , nak sambung yang tadi lahh . Oh yee . memang tak sabar nak jumpe awak sayang . Ahah , maklum lahh . orang tengah Hot bercinta memang macam niyh kan ? gedik sehh . dah lah macam-2 nak posting . tak mengantuk pulak kan orang yang nak baca ceritera meleweh aku niyh ? alaa , tapi kalau about aku dengan Munchett aku , nak jee korang baca . Oh ., perasan sebentar yeee . ehe . Janganlah salah sangka . ;)


Aiyoo maa , sudah gila kerana awak boleh ? Oh men ! Syahirah Gedik ? Oh , yeee , peduli ape aku . Tapi itu langsung tak jejaskan aktiviti harian saya . Hari-hari tengok gambar jee . alaa , ckp dengan gambar , respon ape sehhh . kan best kalau macam dekat movie harry potter tuh kan ? semua nak bergerak , Peh , Gerek lah kan ? aha , Berangan lebih lahh sehh . pengaruh jeee . 


Alaa , nak cerite ape lagii ? tadi excited sangat . bila dah bawah-2 macam niyh lahh . poyo sangat lah syahirah niyh . Takpelah . cerite tutup boleh ? Aha , tadi macam yeye sangat kan ? macam banyak cerita jee . Oh shit , bila dah bawah-2 lupa pulak . takpelah . Cerita menarik lagii , kemudian hari boleh ? Eh , menarik ker ? Oh , Dahsyat ! hee :)


Older Post | Newer Post