Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




25 February 2011 | 18:50 | 0 comments
Assalamualaikum , 

Disini ada cerita seorang kawan yang depan nampak solehah jee , belakang pijak semut tak mati lerr . Oh name Budak tuh ****** . ( Rahsia ) . Takan aku nak public name dia kat sini kan ? kesian dia nanti malu ==' . Tapi time buad cerita pasal orang , bukak pekong orang sana sini tak reti nak malu pulak kan ?


Oh yee kawan yang sangat lah baik hati ,

Aku tahu yee gurauan aku time tuh agak kasar and betul-2 menyakitkan hati kau . tapi sumpah lerr . memang takde niat pon . lagipon aku dah mintak maaf an ? and and aku fikir kau dah okay sebab nak pergi mana-2 kau still cari aku kan ? ker takde transport baru cari aku ? *ahh , terpaksa fikir negatif .
Then selama ni orang selalu cerita pasal kau , itu ini , aku anggap kau kawan okay , and aku iyekan ajek ape yang diorang cerite pasal kau . tapi kau kan , kali niyh buad aku betul-2 hilang sabar lahh . betul-2 hilang sabar okay ?Cerita yg bukan-2 pasal aku kat kawan kau , bagi nama aku busuk ? apesal ? kau nak naik sangat ke  ? go on lah . aku tak hadap weh !


Chopchop , kalau kau kata aku kutuk kau , aku kutuk kawan aku yang lain lerr . Ker kau jeles dengan aku ? Oh What ? fikir negatif sekali lagii ! macamane nak bagi kau sedar ekk ? Sorry k . semua orang tak perfect . kau pon tak perfect mane lahh and takan pernah perfect . perasan jelah kalau kau kate kau perfect kan ? busuk kan nama orang , cerita sana sini , Oh , perfect sangat ke tuh . macam nak muntah at jamban rumah kau lahh ! sorry yee kawan , aku betul-2 dah tawar hati dengan kau . aku dah mintak maaf kan ? kau tak maafkan , ah , kau punya pasal lah ! peduli ape aku !

Malas lerr nak cerita pasal kau bebanyak . bikin semak blog aku jee lahh bila ade cerita pasal orang macam kau ! Middle Finger lah aku bagi !

Older Post | Newer Post