Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Aneh-aneh je !
21 January 2011 | 20:43 | 0 comments
Selamat Malam .

Syahirah disini nak coret-coret sikett tentang abang yang seorang niyh . Saban hari , terasa perangainye yang semakin pelik . Asek samakan aku dengan seseorang yang bergelar DATIN ? Oh , abang , kenapa yee ? Sempit betul fikiran niyh HAish (!) . Tolong lerrr jangan samakan aku dengan si dia . Dia adalah dia dan aku adalah aku . SYAHIRAH NAJIHAH

Kalau tak suka dia yang dah merampas hak orang lain , sudah lerr . yang penting jangan lah samakn aku dengan dia . aku rasa aku baik dengan semua orang . Cewah (!) . Eh korang korang , betul ke niyh ? Hik , NVM okayy .
Kalau kau terbaca ape aku post niyh , cepat cepat lah bermaafan . aha , Tak baik taw . aku memang tak suka KUALI ASTRO tuhhh . tapi tak bermakna perlu bermusuhan dengan dia . Kalau orang baik dengan kita , kita pon perlu buat sebaliknya kan ? :)

Older Post | Newer Post