Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Tag , Tag ;)
20 December 2010 | 23:53 | 8 comments

kakyong (!).
Thanks For the Tag :)

 Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?


Handbag (!) Sentiase Bersame .
 
Benda yang terakhir korang beli menggunakan duit korang sendiri?  


Photo Frame . Cuci gmbar saya dan Si Dia !

Dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?'

            Perkahwinan ? Ahh , pernah juge terfikir nak buat kat Hotel . tapi mak aku kate 
            buat dekat Dewan (!) eh , niyh mak aku punye idea .

Adakah korang sedang bercinta sekarang?


Bercinta ? Ahh , memang Dilamun .
Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
Ahah , best betul soalan (!) Rahsiee . tapi sememangnyee saya mencintai Dye (!)
Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?  
Theme Park . Haha xD Tipu jee 
.
Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli? 
Majalah terakhir aku beli of course lah REMAJA . Buku terakhir ,  buku sekolah .     
            Novel ? Oh , pernah pulak aku beli . Pinjam orang jee . ^^

Apakah nama penuh korang?
Syahirah Najihah . :)

Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
Kedua-dua nye aku mesra lahh .

 
Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang?  
KIM HYUN JOONG . GiLEE obses lahh gn dye (!)

Adakah korang basuh baju korang sendiri?  
Oh yee , Banting tulang aku basuh baju (!)

Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi
SYURGA Allah yang Indah
Pilih salah satu, peluk atau cium?
Aku suke peluk lahh , macam nikmat jee . haha

Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang
Nur Azirah , dye terbaik dalam hidup aku . Orangnye Comell :D dan sangat memahami .


benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang? 

Handbag
Barang-barang Tercinta - Dah tak pakai pon sayang nak buang
Buku-buku
 Boneka Sy (!) 
My Old Cell phone - Sony Ericsson W910i

5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?

The Time Of My Life - Black eyed peas

            Junk Disco

            Love Is Gone - David Guetta

            We'll Be Alright - Travie Mccoy

            Not Afraid - Eminem

Bila tarikh lahir korang ?
30 March 1995

5 orang blogger yang korang nk tag
           Makcik Tersayang
            Kiwi
            Nur Aliya
            Ajyjah Josh Baker
            Yatt


Cerita sikit blogger yang pertama korang tag
Haziqah Mohd Sat (!) Dye macek terbaik lahh (!) kadang-2 macam vuduh 
             Macam Vuduh .               
            pelawok pelawok , Kau tawu , 1 perkare yg aku nak sangat tengok kau  
            NAIK PELAMIN . haha xD 

            Saya dah tag , Balas yee ? :)


            

Older Post | Newer Post