Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Spend Time Together :)
21 December 2010 | 03:47 | 0 comments
Harituh pegi tengok Movie
Hantu Kak Limah Balik Rumah && Narnia

Ahh , tawuk takk aku tak faham langsung dengan ceritee Narnia . Sebab ape ?  Oh yee , sebab aku tak tengok dari mule . macam best macam tak . sangap aku dalam tuh . Bie , Awak boleh slumber an . Syok jee tengok awak time tuh ,peh awak punye focus . Tak macam bingit an . Aww , aww . Hate you lahh sygg ♥ 

Bby :) awak tahu , Time tih shocked gilee bile awak tibe-2 sakit dade . ahh , macam nak menangis jee an . *poyo tol aku ! tapi seriously , awak ckp awak susah nk nafas . dade awak sakit . aww , Sygg , time tuh dah risau gilee dahhh. Panic weyh time tuhh . Nasib sejap jee . 

Pegi makan , aww , potpet potpet . Aku kan banyak mulut . time makan pon nak ckp . Hamek kene Sound dengan budak Gedik niyh ' makan jangan cakap , setan tuh ' . bapah lahh , bengang gilee ! terus terdiam aku . Tak penah kot makan tak bercakap . ade jee yg nak dicitee . Tp time tuh , pas kene tegur jee . aww , terus terdiam . OMG syahirah (!)

Madah jalan jalan jee , Aku bosan . Ajak dye pegi tengok movie lagii . tapi ticket malam . Okay , layan lahh . tengok hantu kak Limah . Ahh , cerite tuhh , Sungguh menakjubkan . terbatuk batuk aku ketawe . macam hape an (!) . Ade orang tuh , belum start dah gelak . Over betul . 
Masuk 7:50 PM . Habis 9:30 PM . peh , tak sangke an . ingat 9 dah boleh habis . Haiyoo , nak balik , dalam bus jee , Bapak aku call . adess , nak angkat tknak ekk . first angkat . Okay then dengar Cik Sahab Potpetpotpet .Bbel knpe anak dare tk balik-2 lagii. Ahh sudah , terus letak . tak sanggup aku nak dengar . sangap weyh ! dah malam jugakk time aku sampai . Okay , sumpah dah lame tak buat keje macam niyh . Asal lahh setan aku gemuk time tuhh , Sampai terfikir nak balik lewat begitu . 

Tett , tengok 2 movie dalam satu hari . Ikut kepale aku , ape pon takboleh . Aww , Btw , Thank you sygg !
♥ ♥




Older Post | Newer Post