Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Sayangg , I'm Sorry :'(
02 December 2010 | 23:28 | 0 comments
2 december 2010

Mood aku tak menentu hari niyh . sejap okayy . sejap takkk . starting dari petang tadi , dengan si penghantar barang yg banyak sangat mulut , buat kerja sendiri sudah lahh kott .

Macam biase , aku kalau rase sedih , aku cari CapitaL S . dialh si penghibur hati buat aku :) Tapi perasaan sedih aku hari niyh lain . dari petang boleh terlajak sampai ke malam . hurmm , sebab ape yee ? mungkin sebab aku dah lame tak rase sedih ? Oh , alasan yg tak munasabah .

Saat fikiran tengah bercelaru , Si Dia kenakan aku semate mate nak tawu kenape aku sedih . dye buat aku risaw . dye buat buat merajukkk supaya aku bgtahu dye kenape aku sedih . Last last terpakse mengalahh .
Lepas Makan , aku mandi . lepas mandi , ada orang Call aku .Aku angkat tapi orang tuh cakap nak kenal . Name nye Khairul lahh konon . die ckp macam tuh tapi aku ckp lahh tak berminat . Dahlah takde mood time tuhh , orang uh boleh pulakk cakap bukan bukan . aku geram aku letak sahje lahhh . Mule mule sy syak awak , tp tak yakin yang tuh awak . sebab carenyee memang betul menyakitkan . Kali kedua , Number yg same lagiii yg call . Aku angkat , Dialog same yg macam sebelumnye . cakap nak kenal . tapi aku tetap cakap tak berminat . dalam hati aku . *fuhh , tak faham bhse punye orang* . Orang uh tuh tanye aku lagii , betul ea tak kenal . Then aku jawab jelahh betul and terus letakk . makin menambahkan sakit kple .

Tiba-tiba awak hantar text , awak cakap sy tk kenal awak .and keluar lah muke sedih awak tuhh . Act aku memang tak syak dye langsung .Orang tuh menyamar . Khairul sbnrnye awak .  Yelahh , Orang tengah sakit kepala , boleh fikir ape ape ke . ?

After that , aku terus cakap sorry . Dye fikir aku tak sayang dye ? Oh , Tuhan jelah yg tahu macam mane aku syg dye . Banyak kali sy cakap sorry . tapi awak still sedihh . awak cakap , kalau awak call adek angkat awak pon dye still kenal suara awak .padahal dah lame tak call . start dari situ , aku pulak yg jadi sedih . Itu alasan pertame knpe aku sedih . Alasan kedua pulakk , sebab dye pon sedih dgn aku . dia cakap kalau syg mesti dah kenal suara die . tapi sumpah , Fikiran aku terlalu kosong time tuhh . Sampai tkboleh knl suara org yg aku sygggg .

Lastly , aku tak tahan aku terus call . 1st aku call dye tak pick up . 2nd baru dye pick up sebab aku text 'If you love me , please pick up my call' . Cakap dengan dye , macam nak menangis . hakikatnyee mmg aku dah menangis . aww , sedih sangat tiba tiba . tk tau lahh knpe .aku luahkan semua , aku mintak maaf semua , barulahh dye faham . dye paling takboleh kalau dengar aku menangis . Lepas tuh , baru lah dye okayy .tapi aku tau , hati dye belum okay . fikiran dye belum okay . cume mulut jee cakap okayy . 

Ohh sygg , awak janganlahh macam tuh . sumpah awak buat sy risau . :'(  Boleh ke sy tipu awak sdgkan sy betul syg kat awak ? Boleh ke sy biarkan awak macam tuh sedangkan sy betul betul sygkan awak ? Sy bukan macam ex awak yg lain . Trust me ! sy berbeza sangat dengan diorang .:'( sy cume rindu dekat awak jee .


Muhd Shahid , trust me sygg , I do Love you bie !
You're my Sunshine Monkeyy ^^

Sy takan biar benda yg pernah jadi antara kita berlaku lagii .
USAHA YANG PANAS PERLU ADA Untuk awak SYGG !
 

Older Post | Newer Post