Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Macam Vuduh (!)
20 December 2010 | 17:43 | 2 comments
Ahh , sudah (!) dapat maki free , macam best jee an . Facebook sungguh GILA . malam tadi IM chat dekat org yang aku tak kenal bukan bukan . WTF (!) Pasal Christmas christmas jadah haram nyee . MUSLIM tak sambut christmas lah .

Aku tak hantar bende tuh lah SIAL ! tiba-2 kau cakap Bodoh . Ahh , macam GAMPANG ! orang lain kene jugakk lahh . tapi aku dah explain bende tuh bukan aku sent . Okay , dah geram sangat dengan kau , kau maki aku macam takde perasaan , takde bahase . Sorry sebab aku cakap ' FUCK OFF ' (!)
Kau lagi menyakitkan hati , memang betul lah kau takde bahase . Boleh Fuck aku balik an .

Okay (!) story dekat Muhd Farid , Ahh , macam siamang (!) dye gelakan aku . Non stop dye ketawekan aku . Siap tag ' SYAHIRAH NAJIHAH kene belanje FUCK ' . ahh , siao lah kau . aku bengang dohh . bengang sangat dengan orang yg  takde hati and takde bahase macam tuh . 

And Then , terKONO lagii dengan sorang mamat niyh . alaa , member-2 jugakk Daniel namenye (!). tapi perangai macam ape .
Notification tuh aku tk bagi . bila pulak aku teringin nak IM chat kau dengan perangai sebegitu rupe . Tibe jee dapat ' What the .. ' . puas kau aku explain , siap cakap sorry . aku tak tahu ape and bende tuh aku tak sent (!) Then kau balas ' Aku tak amek tahu lah bende aneh niyh ' . Ahh , siott ! ' Aku jugakk lah ! '

Before this aku ade kene lagii dengan kau . before kau exam , aku IM chat kau . aku tanye khabar kau and aku wish GOOD LUCK sebab kau nak exam . Tapi kau reply ape ? kau reply ' k lah , aku nak out ' .
OMG (!) memang aku terase gilee dengan kau dhoo . macam SIAL an pangai kau . starting memang aku dah janji dengan diri aku sendiri tknak contact kau lagii lah ! nak out pebende an . bape minit pas uh aku tengok kau online lagi . BUTO lah weyh (!) taknak layan terus terang lahh . dah naik menyampah dah dengan perangai kott . tak hadap lah nak member dengan kau .

 

 

Older Post | Newer Post