Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Hanye Tuhan yg Tahu :(
11 December 2010 | 01:41 | 2 comments
Eh , pukul 1.30 a.m (10 december 2010).
aku dikejutkan dengan satu berita . Tengah syok time tuhh layan poem .
Ttbe bapak aku ketuk pintu then ckp tengok adik sbb nk pegi hospital . aku dah pelik . Then tanye kenape .
bapak aku ckp abang aku accident . aww , Shocked gilee time tuhh , aku baru rindu dekat dye sebab 2 hari tk jumpe. Dye balik pon aku tak jumpe .Ttbe dpt berita mcm tuhh ,Menyentuhh .
Aku panic , aku tnye member dye , Fuh , agak lega bila member dye ckp dye okayy .
Mmg tak senang duduk aku time tuhh , Pukul 3 pagi baru tito .
Tuhpon sebab Headache , aww , !
Pagi tuhh , Pegi hospital . Ahh , terkejut kaki dye patah :(
Sedih tapi dalam hati Tuhan je yg Tahu macam mane .
Aku buat buat happy , aku buat buat kacau dye macam biase aku buat . Padahal , Secare reality nye aku tak sanggup nk tengok dye macam tuhh , datang hospital je sejap nak balik , Tak senang duduk , boring mmg lah ade sikett , tp dalam mase yg same aku mmg tak sanggup .
Bila dengar dengar ceritee pon sayu hati ngeng ! 
Entah ape ape , Ngett , bila kau boleh macam dulu lagii ?
mesti agak lame kan ? Dengan sape lagii aku nak bergurau , aku nak kacau sape dalam tempoh yang agak lame tuhh ?
Alhamdulillah Tuhan masih nak panjangkan umur kau ,
Time kau kene tuh , macam macam dahh aku terbayang , Terlalu jauh aku fikir .
Tapi semua nye okay , aku bersyukur :)

Older Post | Newer Post