Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Terima Kasih :)
29 November 2010 | 02:05 | 0 comments
Terima kasih ?
Hurm ,untuk ape yee ?

Act nak ucap terima kasih kat ustazah an sebab tolong hantar aku pergi rumah kawan aku . Eh , *kawan ke ? hehe :)) btw , takponnn . pergi rumah Monsterr sebab nak hantar cake dekat dye . Permulaannye aku call abg aku yg bername Muhammad Syahmi untuk mintak tolong , tapi die boleh kate die pergi bandar ? Haish ! tak macam budak SPM . Aku geram lahh kott then ustazah tanye aku knpe , and aku cerite dekat dye . Lepas tuh terus offer nak tolong hantarkan . OMG , :)

Alhamdulillah :) APE yang sy nak bagi dekat Monsterr terkabul jugee . Cake ! Oh yee awak . best dapat jumpe awak . best dapat hantar benda tuhh dekat tangan awak sendiri . Rindu awak sangat sangat time tuhh . TUHAN sajewk yg tawukk .
Best jugakk awak berubah segalenye untuk sy :) 
Tapi cake tuhh , dah berape hari buat dahh , hampir 3 hari , baru nak bagi awak . sorry yee . awak exam , sy pon taknak kacau . :) bila sy nak hantar dekat awak jepp  , macam macam function yg datang . Nasib baik ade ustazah awak , kalau takk , bila awak dapat rase air tangan sy yee ?

Malam tuhh , aku cakap dengan mak aku , yang aku dah hantar dekat Monsterr . mak aku tanye , cake tuh takde pape kan ? then aku jawab slumber , cake tuhh okay sajep . aku bgtahu mak aku , yg Monsterr cakap sedap . Tapi mak aku sinis sajewk nak menyakitkan hati aku . Erk , mmg lahh panas tak panas kan ? sebab mak aku bilang , "ele , dye cakap sedap sebab nak sedapkan hati jepp' . HAHA :)) ibu , ayat awak best lahh ! Tak sangke siott . tapi aku tetap fikir positif :) 

Older Post | Newer Post