Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Perasaan ?
24 November 2010 | 12:14 | 0 comments
Huh , kan best kan kalau kat aku takde perasaan langsung dalam diri . ee , bosan tak bosan . tapi Tuhan dah cipta setiap manusia ada perasaan , aku kena bersyukur . kalau macam niyh serupe macam tak bersyukur kan .? ee , tapi geram sangat ! 

Eh awak awak seorang perempuan ! awak memang "LIKE" dye ke ? aku tawu kau penah ! tapi bukan sekarang . agak agak lahh kan . kau dengan sedara kau same jep weyh ! Ngade-ngade kan ! memang sajep jep kan nak buat aku sakit hati . banyak-banyak Comment , comment tuh jugakk lah yang kau like kan ? ee , boleh takk aku rasa macam nak Bunuh kau ! OMG ! Bestnyee ! 


Takpelahh , yang boleh aku buat sekarang , diam dan terus berdiam . 
Kau memang "Good Looking" . same jep dengan sedare kau tuhh , tapi ..
ee , entahlahh . Lantak korang lahh . nak jadi ape . nak jadi tuh ke niyh ke ?
Oyeahh , ade aku kesah ? HAHA :)) tapi perasaan jep bercampur baur .
ee kalau aku dah macam orang lain , dah lame aku nasihatkan kau . tapi aku taknak lhh .
tak baik . tak suke aku ! 


Huh , PAST IS PASR SYAHIRAH . TRY TO BE MATURED FOR THIS :)
Aku taknak terlalu ikut perasaan :) 
Ohh, CooL syahirah :)
 

Older Post | Newer Post