Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Jadi Model , Aku nak jadi Model bertudung .
Look nice kan ?


Photography



Older Post | Newer Post
Mengisi Masa Lapang ;)
23 November 2010 | 10:31 | 0 comments


Oppsss !  aku kerja tersendiri untuk isi masa lapang aku .
Tak tao nak buad ape . duduk di rumah ,
kemas rumah , main internet .
and yang paling aku suke ialah :
DESIGN BAJU !


Karya aku !
Setelah sekian lame tak design baju , Niyh kire hasil aku yang pertama jelahh !
Ade banyak-banyak tapi before PMR aku buat .
dah ke mane tah Design uh !
hee :) tak seberape kan ?

Tapi inilah yang aku buat time cuti . bila boring aku akan cari pensel and pemadam
and buku "SKETCH BOOK" yang aku beli memang khas
untuk aku design baju .
Erk , Tak colour lagii . Tak sempat jepp .
buat benda niyh perlukan idea yang lebih . cuti niyh rehat .
Otak aku pon siott nak rehat jugakk . Gedik !
Nak cari idea , nak perah Otak ,
Bukan benda yang senang kan ? Oww ,

Actually memang ambition aku nak jadi 
DESIGNER and MODEL .
PHOTOGRAPHER and ARKITEK

Kalau lah boleh , nak buat kerja niyh semua serentak !
erk , tapi pendek lahh nak jadi model . layak ke ? tinggi baru 153 cm .
Nak jadi Designer , tapi mak aku tak bagii  .
aww , kalau masuk U pown memang aku nak amek Designer .
Ohh , tolong lahh ibu . Jiha memang berharap !
Jadi Model , Aku nak jadi Model bertudung .
Look nice kan ?


Photography



Older Post | Newer Post