Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Makan-Makan
23 November 2010 | 10:15 | 0 comments
22 November 2010 .
Aku baru balik dari kampung . dah nak sampai rumah tuhh mak aku singgah kat RESTORAN ZURAIMI .
Nak bagi abg aku duit sebab die tak mkn lagii .
kebetulan aku pun lapar yang teramat . hum , dalam pukul 10 malam gituhh .
Ade lah DUA ORANG Hamba Allah 
yang dikasihi iaitu JEPP and and NAGE .
Takboleh blaa bile tengok nage dah botakk . maklum !
nak SPM . rambut sume kasi pendek dulu .
HAHA . tapi kelakarr sangat ! Silau mata aku tengok kepala dye !
sebab jarang sekali tengok dye botak . Nak cakap SITOY (toyol)
takboleh sebab die tinggi and badan taklah besar kot .  Tapi Orang kalau dah botak semakin biol ke ?
Macam abg aku SITELENG , dye pernah gak botakk 
akibat Digunting oleh Cikgu Masduki .
HAHA ;))
Padan muka kau ! madah pegang kepale tanye bila rambut aku nak panjang ! 
Aku order sup sayur . mengidam tibe-tiba .
Jap lagii tengok nasi Jepp macam sedap . (NASI GORENG PATAYA). Aku terus suruh abg aku order kan .
Aiyoo , makan banyak sungguh lerrr . Sup sayur habis tapi Nasi greng pataya tak bape nak sempat makan .
sebab JEPP gn SITELENG dah memekak nak balik sebab tinggal lagi berape jam je diorang nak SPM . 
Aku geram . Diorang asek memekak , last last suruh NAGE jep makan ! licin lahh kott .

Time tengah makan tuhh boleh pulak ade sesi KUTUK MENGUTUK . 
Mangse mereka tentulahh aku ! Oh , siott punye olang  . tataw ke diorang nak SPM .
fuhh ! Kutuk libatlibatkan orang lain ! wahh ! mereka kate " Kau pakwe laju kau Lembab"
Oh , TALK A SHIT punye abg ! Takpelahh . redha lahh ! 
hehe :)


Older Post | Newer Post