Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Kena marah !
12 November 2010 | 01:31 | 0 comments
huh , Harituh . hari ape ekk awak ? sy mengadu dekat awak . pasal ape tah . then sy kutuk-kutuk orang and gelarkan orang tuhh panggilan yg tak baik lahh . Alih-alih awak marah sy .


awak cakap ..


"sy tak suke gf or wifey sy kutuk kutuk orang ataw panggil org mcm tuh (negatif) . sy tak penah ajar pon awak buad mcm tuh ."


Actually time tuh meracau fikiran . macam-macam aku fikir . aku fikir dye ade fair lah dengan budak aku kutuk tuhhh , aku fikir dye suke budak tuh lahh . apelahh . jahatnyee aku .
Hum , bila fikir-fikir balik , Better dengar cakap awak . ade jugakk faedahnyee . 
Lastly , aku just cakap ..


"I'm sorry sayang . maybe tak buad lagii"
..................................................................
secondly ,


 hari Isnin . turun busten . tak sangka terserempak gn awak bie . OMG . happy tak terkate time tuhh . tapi jumpe awak tak lme . cause awak penat . then sy kene fhm . lagipown nk pegi tuition . bebual bebual dan bebual ,
sy cakap dengan awak ..


"Tak sabar nak balik lahh sayang . Nak tengok BOYS OVER FLOWERS yg baru dapat tadi . sebab sy rindu Lee Min Ho sy ."


Lepas tuh awak nganjing nganjing sy . ouh tkpe . sy faham tu memang hobby awak . suke menganjing ! :p Then awak cerite pasal (rahsie) . awak teringat sy ckp dye Bohsia Bawah Paya . 
sy cakaplah , habis kawan sume gelar macam tuh , sy terikot ikot lahh . ngeee , kali kedua dimarahi oleh awak pasal tuh ,


kali niyh awak cakap ..


"kan sy dah kate jangan cakap macm tuh lagii . bnde yg tak baik kawan awak buad jangan ikot "


wahh , time tuhh terus badmood . tapi aku perlu faham kan ? tujuan dye tok ape ?
Ouh , Thanks Bie <3


depan awak sume sy kene jage mulut . 
yg penting takboleh kutuk ataw gelar org yg tak baik !
Takpelahh , dalam diam awak mengajar sy . tq :)




Older Post | Newer Post