Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Kawan Oh Rakan .?
09 November 2010 | 01:19 | 0 comments
Teman Oh Teman ! Kalau dah dinamakan kawan , sejahat mana pon dia kita akan tetap anggap dia kawan . sampailah dia jahat dengan kita , dia ada perasaan dengki pada kita , niat tak baik pada kita pon , kita still anggap dia kawan kan ? sampai orang lain cerita-cerita pasal dia pon awak sanggup bagitao konon nak tunjuk dekat dia tuh kita kawan terbaik dia . 

Kenapa cerita niyh aku baru nampak sekarang ? aku nampak bila time ade Perempuan tuh text aku dan tanye macam-macam . Tiba-tiba ape yg budak tuh tanya sejibik macam aku cerita kat dia . Omg ! Tikam Belakang . Patut simpan kawan macam tuh lagii ke ? start dari situ , aku dah tak kenal apa itu erti kawan dengan dia . Nak percaya dan curhat dekat dia ape-ape jauh sekali kan ? huh ! kawan oh kawan ! dari dulu aku kenal kaw , macam gini rupenye kaw ,. Muka nak cantik , Dress-up nak perfect , tapi sayang lah kawan , hati kaw sangat lah busuk ! 

Ouh , disebabkan kaw aku baru kenal apa itu erti kawan . eh , nak Berterima kasih dekat kaw banyak banyak boleh ? Kawan bagi aku , selalu bersama , susah senang bersama , ape sahaja mesti bersama . aku dah jumpa kawan tuh . kaw dengan aku bila kaw susah .senang kaw dengan orang lain ? kaw dengan kawan kaw lagi sorang tuh sama jep kan ?Aku baru perasan . betul aku baru perasan sangat . Tapi kenapa orang yg aku dah kenal kawan yang sangat HEBAT baru muncul sekarang ? baru muncul tahun 2010 ? Padahal dah kenal dah nak dekat 3 tahun . kenapa aku baru tao kaw lah kawan terbaik ? 

Sedihnya bila fikir-fikir balik :'( .
Sedihnya nak tinggalkan kawan tuh . kawan yang betuk-betul kawan buad masa niyh .  

Ouh , Kawan yang aku maksudkan tuh , aku tak berani lah nak cakap ape-ape pasal kaw kan . biarlah aku simpan dalam hati , aku tak suka kaw tao . nanti kaw pon bole kecik hati dengan aku walaupun aku dah rasa dulu . takpe takpe . ;) aku maafkan apa yang kaw dah buat . and aku anggap tak pernah berlaku pon benda tuhh .

'SEJAHAT MANA PON KAW , AKU TETAP ANGGAP KAW KAWAN' 
 

Older Post | Newer Post