Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Buat Chocolate Cake :)
24 November 2010 | 00:17 | 0 comments
OMG ! 23 November 2010 !

Wow! best sangat ! akhirnyee , imipian aku nak buat chocolate cake untuk KEKASIH HATI  tercapai jugakk .
Dalam banyak-banyak kek yang aku buat , Oh , satu jep yang jadi . terase rersangat lah Hampeh !
Tapi bestnyee setelah sekian lame aku berjanji dengan die , ( time putus ) akhirnyee sempurna . 

Thanks to Mass Syafiqah yang banyak menghulurkan bantuan tenaga dan kewangan !
OMG ! kek tak berape nak jadi pon tapi banyak kenangan and pengalaman yang kitaorg dapat . Buat berdue jepp ! hehe :)


Datang rumah Mass pukul 1 ptg . target nak start pukul 2. Akibat beli barang and cari serbuk koko yang tak jumpe di kedai kedai biase , terpakse lah pergi jiason air biru . Oh , jauh jugakk rumah nyee dengan jiason . pergi jalan kaki .,
Tiba-tiba hujan , bawak payung memang muat untuk sorangg sajep . Akhirnyee same-same kene hujan ! Takpelahh mass ! kita kawan kan ! basah pon same same .
6kali ulang-alik dari jiason ke rumah mass , dari rumah mass ke jiason . semua satu2 . tapi best ! 
Masuk hutan , keluar hutan , ( Shortcut ) .
dah lah time tuhh hujan , mass cube kuatkan semangat aku . mass ckp :
"Kau boleh syira . cuba lagii sikett . demi Shahid "
Ouh , aku cube jugakk . lame betul buat kek . Over betul dr ptg smpai pukul 9 Malam baru siapp .
Jadah haram ! almaklum ! kali pertame memang begini . Ahh , aku cube nak bg dye air tangan aku sendiri . sebab tuhh aku sanggup ! huuu , 

Aku buat lebih sebab memang nak bg mak aku sikett . Kekasih Hati punye dah susun Cantik-cantik . Tapi tupperware slack ! tak bawak tupperware . terpakse pakai tupperware ape-ape . Ohh , aku pakai tupperware Ice-cream ! Ibu cakap sy low-class and tak romantic !
Ibu ! awak tawuk keadaan terdesak . ee , janji kek coklat sy jadi .:)
Memang takde tupperware :(

Older Post | Newer Post