Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Bercampur-campur lahhh !
08 November 2010 | 23:20 | 0 comments
8 November 2010 ? tarikh keramat yg membuatkan mood aku tidak menentu . huhu . pergi sekolah macam biasa , takde ape-ape pown yg boleh buat mood aku berubah . balik sekolah ., pegi 'Town Centre' bersama besties tersayang . jalan-jalan dan berjalan macam biase . takan mengesot kan ? ada sorang kawan , huh , perangai dengan aku buat aku takot yaww . erk , macam apetahh , macam-macam lah aku fikir niyh . jam pon dah menunjukkan pukul 4 petang . balik dan balik lahhh . tak sangka boleh pulakk ade pertemuan yg tak dirancang . takpelahh . lagipown sy happy sayang ;) tapi sejap jep an . awak kene balik sebab awak nak tuisyen . tkpeee. sy faham sangat . Sampai rumah dalam pukul 5 lebihh . tengok ade mesej dari kaw kawan ! aiyooo , geram tapi nak buat macam mane , salah aku jugee , tiba-tiba boleh terlupe . tapi manusia tkboleh lari dari kesilapan kan ? hum , takpelah , sekuramg-kurangnya aku dah mintak maaf dekat kaw . Yang penting mood aku terus berubah bila baca mesej yg kaw hantar .
Tapiii , takde mood sejap jep kowt . sebab ada orang yg selalu buad sy tersenyum .dan orang itu awaklah Sayang ! My Beloved !
 

Older Post | Newer Post