Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




27.November,2010
29 November 2010 | 01:55 | 0 comments
Pakaian sebegini , Buat aku rase selesa :)
Bila hati nak terbukak pakai macam niyh ?
rase teringin pon ade .
Bersame Tasha and Mass ;)
Nampak tak siapakah itu ?
Ustazah Hafizah . Guru kelas sy :)
Bersame Fhara ;)
Jalan-jalan :)
Ahah , itu dia ! jalan-jalan bersame ustazah Hafizah diikuti Fhara , Mass and Tasha . Tak sangke akhirnyee dapat jalan dengan ustazah sebelum dye balik Kelantan .Oh , Menarik jugee perjalanan kiteorg . Berkelah dekat Hutan Bandar . bawak sedikit makanan . Ibu Mass yg masak . Nasi Lemak pulakk tuhh .
Otw nak pergi Hutan Bandar , tak tahu macam mane boleh sesat . Masing masing nak tunjukkan jalan dekat ustazah , and time tuh jugakk , boleh lupee .asyik terlepas ke sane ke mari . Sampai berhenti tanya orang tepi jalan , Hutan Bandar dekat mane yee ? Oh , time tuhh aku rase macam baru masuk jb . Padahal baru  keluar rumah setelah sekian lame jugakk aku menyendiri .
Perjalanan tuh amek mase lame tak lame jugee ,bape jam lepas tuh baru sampai . padahal tak jauh mane kan ? cume tersalah jalan jepp . Lepas pegi Hutan Bandar , tak tahu pergi mane , ustazah ajak pergi CITY SQUARE . ustazah kate nak tengok condition dekat situ . macam mane budak budak nyee . tapi sekejap saje . sebab ustazah penat . haiyoo , 
Keluar dengan ustazah , asyik makan sajewk . sampai tak terlarat dibuatnyee . time tuh aku makan sikett sangat . knpe yee lately niyh aku makan siket dah kenyang .?
Sampai Pasir Gudang , ustazah ajak makan lagii . dekat pizza . time tuhb  sumpah aku tak faham dengan diri aku . aku just makan soup dengan pizza yg sedikit itu sahaje . Oh , knpe yee ?
Tak faham dengan cerite ku ? Oh , wajar sekali . sbb aku just nak luahkan ape yg aku rase :) 

Older Post | Newer Post