Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




24.11.10 .
24 November 2010 | 12:59 | 2 comments
Mimpi Oh mimpi !
yes ! aku tawuk mimpi tuh cume mainan tidur . tapi knpe kau seorang manusia yang bername Ogen ! apesal kau boleh datang dalam mimpi aku pulakk ? ishk , menyampah lahh kau .
kalau mimpi yang buruk pasal kau takpe , niyh yang baik baik . kau merayu bagaii dengan aku .
Alahaiii , nasib mimpi .
Kalau betul ponn , kau ingat aku nak ke punnn .
Tah knpe tiba-tiba aku yakin yang mimpi aku boleh jadi kenyataan . ape yang aku fikir pasal kau memang akan jadi . Macam kau Accident , aku dah tau dulu dah yg kau akan Accident . Pehh , taksuke lahh dengan kau !
Nak accept kau as friend pon susah . Time birthday kau tuhh , tataw macam mne aku boleh wish pulakk . eh sengals kan ? Menyesal nyeeee .

Older Post | Newer Post